Avantasia "Ava"

Hejsan!

I ett tidigare inlägg nämnde jag att en ny häst hade kommit på prov på klubben. Detta stämmer och jag tycker om henne väldigt mycket. Hon är väldigt söt och snäll, så även om hon ser ut som en mindre variant av Cassie är hon långt ifrån den personligheten hittills. MEN vi får inte glömma att hon bara är på prov och att hon kanske inte har visat sina dåliga sidor än.

Jag kan ändå ta upp lite fakta om henne. Jag är inte hundra procent säker på allt men det är på ett ungefär.
Hon kommer från Linköping och är 8 år. Hon är delvis arab vad jag har hört men jag tycker att hon ser ut som en welsh. Hon är 1,48cm i mankhöjd. Eftersom att hon är en arab är hon väldigt stark MEN detta har inte testats ännu, utan Charlotte ska rida på henne under veckan.

Jag har tagit några bilder på henne så alla som är lite nyfikna kan gotta sig med de här bilderna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0