I'm back!

Det känns konstigt att skriva igen.  Det var ett bra tag sedan men det känns som det var igår jag skrev att det var sommarlov.  Mycket har hänt sen sist. Sommaren var härlig med en massa äventyr men såklart var sommaren tvungen att ta slut och nu har jag varit tillbaka i skolbänken i ca 10 veckor.  

Det är relativt kul att vara i skolan men jag har kämpat med att inte plugga för mycket.  Jag vet inte hur många gånger jag har gråtit i skolan under dessa 10 veckor p.g.a. stressen och pressen. Jag jobbar fortfarande på mitt problem men nu går det bättre (kanske för att vi inte har så mycket att göra nu). Från och med i morgon går jag ut på praktik i en mellanstadieklass på Forssaängskolan. Jag ska få gå runt med min gamla lärare Kerstin som enligt vårt telefonsamtal är väldigt glad över att jag ska komma dit.

Jag har börjat träna på gym nu! Har gjort det i lite drygt 3 månader och det går otroligt bra. Jag tycker att det är otroligt skönt och kul att komma dit och verkligen känna hur mycket starkare man blir. Jag har börjat på gym för att jag vill bli mer hälsosam. Jag äter också annorlunda nu, jag dricker ingen läsk, jag äter inte godis och jag försöker att hålla mig borta från allt för mycket kolhydrater. Som reslutat av dessa 3 månader av sunt förnuft har jag gått ner 6kg! Jag är otroligt glad över detta men jag har fortfarande en liten bit kvar.

Nu är jag tillbaka i alla fall och jag kommer fortsätta att skriva om allt mellan himmel och jord, självklart på mitt lilla ostrukturerade sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0