Dag 13 av KÖTTNING!

Dagens träning
Min träning idag fick bli min cykeltur fram och tillbaka till stallet + att rida. Tog även en liten promenad på lite mindre än 3 km.

Dagens mat
Frukost -Müsli med yoghurt
Lunch - Hemlagad hamburgare
Middag - Tonfisksås med pasta
Kvällssnack - en bit cheesecake

Ganska nöjd över maten. Det blev inte müsli mer än en gång under dagen! Cheesecaken tog jag idag istället för igår på Annas avskedsfest. Måste söga att jag tog god tid på mig att äta upp min bit. Tog nog en 30 minuter att äta klart. Bara för att verkligen ta vara på smaken av cheesecake och verkligen njuta när man väl tillåter sig själv lite goa grejer.

I morgon blir det ett ordentligt pass på gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0