Dag 3 av KÖTTNING!

Idag fick min träning vara att ta mig fram och tillbaka från stallet på cykel plus ridningen också. Tog en liten promenad också nu på kvällen men det var nog bara 1 km.

Har ätit väldigt dåligt idag dock. Frukosten var bra då det blev yoghurt med müsli och sen efter stallet blev det en frukt men sen bar det av lite. Åt inte på 6 timmar tror jag och då passade sötsuget att komma på besök. Det är vad som händer när jag inte äter var 3-4 timme. Självklart bakar jag just då som en galning. Blåbärsmuffins, Brownies och Bananbröd fanns rakt i ansiktet på mig men jag var faktiskt duktig och inte åt något av det! Tar yoghurt med müsli istället men det är inte bra att äta bara müsli på en dag. När Anna och pappa sedan kommer hem från en fotbollsmatch vill de köpa pizza. Eftersom jag inte riktigt blivit full i magen så godtog jag det såklart. Så jag åt pizza från American Take Away. Det är vad jag har ätit idag. Inte bra. Får bättra mig! Kosten är ju också en viktig sak med denna köttning denna månad!

Kämpa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0