Tillbaka!

Har gjort en massa grejer de senaste dagarna och har därför inte hunnit blogga.

Bland annat har min syster nu flyttat till England. Hon har varit där i 5 dagar nu och det verkar gå bra för henne. Har också varit tvungen att säga hejdå till min kompis Mina som flyttar till Karlstad. Självklart ska jag åka och hälsa på henne men vi kommer inte att kunna ses så mycket som vi gjorde förut.

Har lagt mycket tid på körkortet den senaste veckan och det går kanonbra! Det ska nog gå vägen tror jag. Det gäller bara att fylla 18 sen är jag fri förhoppningsvis!

Idag har jag dock inte gjort så mycket. Eller jo, lite har jag väl gjort. Hade körlektion vid 9 och jag fick öva på att parkera i olika situationer. Efter det tog jag en joggingrunda på 13 km. Väldigt lång runda men det var så kul, så varför sluta? Vädret har varit så bra idag också så det var ett rent nöje att springa av sig. Det är också jag som har varit kocken i huset idag. Bestämde mig för att göra en kassler&broccoligratäng. Mycket god! Det är ungefär det jag har gjort idag. Resten av dagen har jag suttit vid datorn eller tv:n och bara njutit av sista dagen innan skolan börjar.



Japp, i morgon börjar jag skolan igen. Känns lite småjobbigt men samtidigt så känns det skönt att komma tillbaka med vetskapen om att det blir min sista skolstart innan studenten! Mycket kommer att hända detta år, jag känner det på mig men förhoppningsvis blir det roliga saker!

Nu har jag tänkt gå ned till köket och baka lite snuddas!


Kommentarer
Postat av: julia lilje - never say never

tycker du det är för lite som läser din blogg? börjar din blogg bli tråkig? deppa inte! checka in på min blogg och läs alla tipsen på hur man får mer läsare! och jag lovar er, det kommer funka!

http://julialilje.blogg.se/2011/august/tips-tips-tips-tips-tips.html

hoppas det hjälper, kram!

2011-08-23 @ 21:01:27
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0