Ny favorit!

Sara Lumholdt var med i melodifestivalen i år med låten Enemy och när jag hörde den för första gången då hon uppträdde i melodifestivalen så tyckte jag inte om den. Jag tyckte den lät dåligt och det kanske var för att Sara inte riktigt kunde sätta alla toner och göra de snabba stegen samtidigt.  Men när jag hörde den igen (den här gången inte live framträdandet) var det mycket bättre. Det är en sådan låt som inte blir bra att uppträda live, som t.ex. Miley Cyrus ”Can’t be tamed” men som är jätte bra inspelad i studio med en massa effekter.












Kommentarer
Postat av: Anna

Ja... Can't be tamed var inte så bra live nej..

2011-02-28 @ 22:45:01
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0