Bamsegympa, med mera

Idag ska jag vara ledare på bamsegympa! Det betyder att jag leder en grupp på 4-6 år. Har varit ledare där i snart en månad och det är faktiskt kul! Det ända negativa är att passet börjar kl 11.00 varje lördagsmorgon… Har man då utsläpp på söndagen (SOM JAG HAR!!) Får man inte en enda sovmorgon på helgen.

Idag ska jag försöka att hinna med att rida, gyma och göra några läxor. Ska till exempel börja på min historia rapport igen. Har inte rört den sen i tisdags nämligen. Sen har jag prov i religion och engelska så jag måste plugga på i det. Sen ska jag även hinna läsa en bok som heter Processen av Franz Kafka till svenskan.

Nu ska jag göra mig i ordning till bamsegympan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0