Blandat

Är äntligen klar med resultatet i min historia rapport! Blev mycket längre än vad jag trodde men det känns mycket bättre att behöva plocka bort meningar ur texten än att behöva tvinga fram fakta.

Imorgon fyller min mamma år! Ska bli kul att ge henne presenten som hela familjen har bidragit till. Visar bilder i morgon på vad vi gav henne. I morgon har jag även stalltjänst och det känns faktiskt bättre med hela situationen i stallet. Jag tror det mesta hängde på rädslan för berget faktiskt och att det skapade en stor ångest i mig att jag inte klarade av en sådan grej som att rida runt ett berg! Är extra pepp för stalltjänsten eftersom en ny häst har anlänt!

Hans namn är Little Big Tramptass, men det hoppas jag vi kan ändra på! Namnet passar inte helt och hållet tycker jag. Kanske Biggen kan passa ;)

Ska titta klart på Americas Next Top Model nu! 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0