Cassie Bassie!

Idag ska min kära gumma sättas igång! Efter en månad i en smaskig grönväxt hage ska hästen som jag älskar äntligen få den trevliga uppgiften att jobba tillsammans med mig igen. Jag har redan lovat mig själv att den här gången ska det inte bli några problem med att sätta igång henne! Tidigare år har det inte gått så bra då hon vid igångsättningen har försökt sparka, bita och komma undan att arbeta igen. Hon har förmodligen fått känna på friheten för länge så hon fått tanken att hon inte behöver arbeta igen.  Men det här året tror jag kommer bli annorlunda. Om ni har följt min och Cassies resa har ni säkert märkt att det har gått otroligt bra det senaste halvåret och jag hoppas och tror att det kommer att fortsätta gå bra.

Så om en timme ska jag bege mig till stallet och rida ut med Amanda och Johanna. Det kommer bli kanonkul!


Hehe, diggare hur Cassie ser ut!


Kommentarer
Postat av: JännyElizabeth

vilken otroligt härlig blogg du har och vilken insperation man får av dig!

hoppas det är bra med dig :)

2011-07-30 @ 02:03:44
URL: http://jannyelizabeth.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0