Dagens + en dålig film!

I går kväll kom jag hem efter att tillsammans med min syster vart i stugan som ligger i Äppelbo. Det var väldigt skönt att bege sig till en plats där inge elektricitet finns. Det är under sådana förhållanden man äntligen hinner med att gosa ner sig i en solstol, läsa en riktigt bra bok och bara koppla av!

Men nu är jag tillbaka i civilisationen och idag började jag dagen tidigt. Det var lite jobbigt att ta sig upp ur sängen klockan åtta på morgonen men jag var tvungen eftersom jag skulle rida ut tillsammans med Marianne. Var väldigt trött i kroppen när jag tog cykeln och drog iväg till stallet men när jag väl var i stallet blev jag mycket piggare. Hade inte sett Cassie på tre dagar så jag blev verkligen glad och taggad på att rida när jag såg henne. Efter ridturen stod jag och pysslade om henne i säkert en timme. När jag var klar med henne var hon faktiskt ganska vit och fin, men en häst är ju häst, så självklart rullade hon sig i lera/gräs/ jord när hon kom ut.  

Förutom min tidiga tur till stallet har jag inte gjort mycket. Läst i en bok som jag började på igår, pluggat lite teori till körkortet och kollat på en jävligt dålig film tillsammans med Anna. Den var verkligen hur dålig som helst. Den heter ”How Do You Know” och det finns faktiskt några bra skådespelare i filmen men inte ens dom kunde lyfta storyn. Det är två timmar av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka. Ni som ändå är intresserade kan se trailern här. Men jag lovar, det är 3 minuter ni aldrig får tillbaka!




OBS! SE EJ FILMEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0