Igår, idag och imorgon.

Idag vaknade jag klockan två på dagen! Blev faktiskt lite besviken över att jag hade sovit bort halva dagen men jag behövde det nog.

Igår var jag med Agnes.
Vi spelade kort och åt god mat. Det blev köpt thaimat, utan ris för jag tyckte inte det behövdes eftersom det blev mycket mat ändå och som efterrätt fick jag rabarberpaj. Goa grejer!

Peace & Love är över. När jag åkte till gymmet idag fick jag se hur Borlänge såg ut utan alla människorna. Men det kändes inte tomt. Det fanns hur mycket skräp som helst, överallt! Det luktar inte så trevligt på alla ställen. Som tur är finns det medhjälpare som är snälla och städar upp all skit. Min pappa är en av dem. Gör han det friviligt? Nja, inte direkt. Han fick ett band till P&L för att han sa att han kunde hjälpa till med städningen efter festivalen. Efter hand första dag sa han ” ALDRIG IGEN!”.

I morgon ska jag först till min körskola och få mina böcker. Sedan ska jag till tandläkaren och efter det ska jag iväg på städdag i stallet. Det blir mitt tredje år som jag är med på städdagen i stallet. Första gången var faktiskt rolig. Solen värmde och vi lekte samtidigt som vi städade. Föra året var inte lika kul. Det regnade och vi var tvungna att mocka hagarna i geggan. Jag lyckades välta en skottkära full med hästskit och jag skrev av ilska x antal gånger. I slutet av dagen var jag väldigt frustrerad och irriterad. Tror det var första gången de andra fodervärdarna såg mig arg och irriterad. När jag tänker tillbaka till det nu så skrattar jag bara. Att jag kunde bli så arg och frustrerad på något jag vet måste göras och som jag vet inte blir bättre av att jag blir arg. Har redan bestämt mig för att det inte ska bli lika jobbigt som föra året. Därför har jag nu planerat en överraskning till fodervärdarna och Charlotte!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 21:04:01
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0