Gårdagens..

Igår var alltså en väldigt händelserik dag. Hann göra mycket under dagen och det är sådana dagar jag uppskattar och vädersätter. Dagar man bara sitter och inte gör något alls är ju inge roligt.

Detta handlade jag igår





Klänning från Gina Tricot 199:-
Ring från Gina Tricot 99:- nersatt till 49:-
Huvtröja från BikBok 299:- nedsatt till 149:-

Är mest nöjd över huvtröjan faktiskt. Älskar den! Så mysig och skön. Har på mig den nu faktiskt.

Klänningen har jag köpt av två anledningar. Idag är det fest hos Johanna i min klass för hon fyllde 18 i veckan och hon har bestämt att det ska vara grekiskt tema så då var jag tvungen att hitta en vit klänning (har ingen konstigt nog). Sen ska jag återanvända den på söndag då det kommer vara ridskoleavslutning på Norr Amsbergs ridklubb. Då ska vi fodervärdar klä ut oss och köra höjdhoppning. Skoj! Jag ska då vara utklädd till ängel. Vi får väl se hur det går.

Efter att jag hade handlat tog jag mig en joggingtur runt älven på bara 30 min!!! Det är ganska snabbt vill jag säga. Det är ändå 5-6 kilometer.

Evelina ringde sedan precis när jag hade kommit ur duschen och sa att det var dags att åka till stallet. Då fick jag skynda mig. Jag, Evelina och Amanda cyklade sedan gemensamt till stallet och efter en lång väntan i stallet blev det möte.





Det var svårt att få bra bilder samtidigt som man cyklade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0