Ridskoleavslutningen

Har skrattat och lett nästan hela dagen. Vi hade nämligen ridskoleavslutning på ridklubben och vi fodervärdar klädde ut oss och höjdhoppade. Jag rev ut mig på 90cm. Är ändå väldigt nöjd! Hon gick kalas fint hela tiden och störde sig inte så mycket på musiken och människorna runt om kring. Jag var utklädd till ängel. Min gloria åkte dock bakåt flera gånger men det var bara roligt. Jag hade ju bakat till kafeterian också, och mina bakverk var först att bli slutsålda! Superbra!











Från vänster - Jival och Moa som tomte, Wagner och Josefine som troll, Lady och Marianne som dam/lady, Cassie och jag som ängel, Pilot och Emma som Pilot, Noppe och Johanna som Moppecyklist, Salomon och Malin som slalomåkare och Billy och Amanda som Billy the Kid.



På åttonde plats kom Josefine



På sjunde plats kom Moa



På sjätte plats kom Johanna



På femte plats kom jag



På fjärde plats kom Emma (hittade ingen bild på när hon hoppade men här är hon efter att hon ramlade av på 95cm)



På tredje plats kom Marianne



På andra plats kom Amanda (hon var bäst på att ramla av, tror hon gjorde det minst 5 gånger)



På första plats kom Malin som tog sig över 125 cm!


Det var riktigt kul kan jag säga! Minne för livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0