Stalltänst igen.

Idag hade jag stalltjänst och det blev ett impulsridpass på Lady i sista gruppen. Vi hoppade, förvisso väldigt låga hinder men det var kul ändå. Jag är inte riktigt nöjd med hur det gick men en sak som jag ändå är glad över att jag lyckades med var att få Lady relativt lugn och inramad.

För övrigt var stalltjänsten väldigt lugn och tyst. Cassie, Lady och Wagner var extra trötta idag och la sig ned i sina boxar fast det var barn som pratade högt och gick omkring och bara var tvugna att kolla på dem. Tur att jag valde att ta in dem vid tre tiden då de fick en timme på sig att vila innan lektionerna började. Fick några bilder på min älskling när hon låg ned i boxen. Ser henne nästan aldrig göra detta så jag blev väldigt förvånad när hon valde att göra det fast det var många runt om kring. Hon är inte så stabil i psyket att hon brukar vara lugn i situationer med många människor och därför blev jag paff när hon ändå kände sig så bekväm att lägga sig ned. Det ger kanske ett kvitto på mitt arbete med henne och att hon mer och mer blir bättre i psyket.







Älsklingen!! <3


Kommentarer
Postat av: iisaacson

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA DEN HÄR TÄVLINGEN!

alla som röstar på min klänning får en länk på min blogg!

men då får ni skriva i en kommentar till mig att ni har röstat ! :)

skulle verkligen betyda mycket om ni röstade, så snälla!

ge den gärna 5 stjärnor ^^

direktlänk: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4VhpjFy7ATPhv1FeKVGfweiwfU7qFQI7jnmGsYCsrSQcGT5Qm9vZ#Gallery



ber om ursäkt om du/ni inte vill ha sån här ''reklam'' på din/eran blogg!

2011-06-23 @ 00:52:44
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0