Föreviga

Fotograferades idag tillsammans med min gumma i Norr Amsbergsskogarna . Anledningen till fotograferingen är att jag börjar känna av att tiden med Cassie håller på att ta slut och jag vill försöka bevara så mycket som möjligt av vår tid tillsammans. Framtiden är ju oskriven så jag vet ju inte om jag kommer få tillbaka henne efter mitt år i England. Gud vad ont det gjorde att skriva det.. Orden är otänkbara.

 

Men just nu njuter jag av att sitta här vid datorn och bläddra fram och tillbaka mellan bilderna Anna tog på oss idag. Tittar på bilderna och blir lycklig över att hon blivit den hon är med hjälp av mig och att jag har blivit den jag är med hjälp av henne.

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vacker bild :)

2012-08-08 @ 20:26:51
URL: http://www.isabellehassis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0