Framtidsplaner

Nu är det inte långt kvar till studenten. Endast fjorton dagar kvar i skolbänken. Studenten har varit något jag längtat efter i flera år och nu är dagen snart här. Jag har gått i skolan 178 dagar varje år. Det blir 2136 dagar under tolv års tid. Det är en tredjedel av mitt liv. Skolan har varit en sådan stor del av mitt liv men snart kommer jag ut i den verkliga världen och styr mot nya äventyr.

 

I augusti månad kommer jag att flytta utomlands. Jag kommer ta mitt pick och pack och sticka iväg till England! Jag vill upptäcka nya platser, vidga mina vyer och framför allt få tid till att hitta mig själv och fortsätta utvecklas som person. För en sak är jag säker på och det är att jag absolut inte orkar en enda dag till i skolan utöver dessa fjorton dagar som är kvar. Jag behöver ett sabbatsår för att ladda batterierna så jag sedan kan ta nya tag och återvända till skolbänken hösten 2013. Jag ser fram emot mitt år i England och tycker att jag fattat rätt beslut.


Kommentarer
Postat av: Anna

Thumbs up!

2012-06-02 @ 12:04:18
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0