Peace&Love

Då är P&L bandet hämtat!

 

Nu kommer de närmsta dagarna vara fullspäckade med livemusik, go mat och trevligt sällskap. Dropkick Murphys, Timbuktu, Mumford and Sons, Mofeta&Jerre, Maria Mena, Amanda Mair och sist men absolut inte minst har vi Rihanna! Det går dock rykten om att Rihanna inte kommer att komma så jag försöker att inte ha för stora förhoppningar. Men å andra sidan är hon en väldigt stor del av varför jag valde att gå på P&L i år. Jag har alltid sagt att kommer Rihanna, Katy Perry eller Lady Gaga så kommer jag definitivt att gå på festivalen. En tjej måste ju hålla vad hon lovat.

 


Kommentarer
Postat av: Tigern

hoppas du inte träffades av någon blixt eller så:(

2012-06-27 @ 07:18:05
URL: http://tigerbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0