What a weekend!

I helgen har det hänt väääldigt mycket. Anna kom, vi hade en överraksningsfest för henne, vi har shoppat på kupolen och så har det varit ridskoleavslutning på Norr Amsbergs Ridklubb. Jag har utan tvekan haft det extremt kul. Denna helg gör mig ännu mer peppad till den här veckan som precis har inleds. Nu är det studentveckan!!!

Som jag har längtat efter att denna vecka ska komma. Nu när den är här känns det så overkligt. Jag har fattat att jag tar studenten på fredag och att det betyder att det inte blir någon mer skola. Men jag har inte förberett mig för att det betyder att jag inte längre har en trygg bas. Att det inte blir några fler vardagliga träffar med klasskamraterna.  Men det är vad studentveckan är till för! Att vara med sina klasskamrater ända in till det sista och att ta vara på stunden.

Jag ska verkligen njuta, så mycket jag bara kan! Den här veckan har jag arbetat hårt för. Dags att hämta ut sitt pris!

 

 

 

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN! FY FAN VA JAG ÄR BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0