Shoho!

Idag skippade jag stallet och valde att plugga istället. Svårt val men skolan går före allt om det behöver. Håller på just nu med flera olika saker. Jag är inne på youtube och söker på bra videos, jag håller på och skriver på min novell och så söker jag sommarjobb. Mycket roliga saker… NOT! I alla fall.. Jag ska snart försöka att avsluta skolarbetet för dagen och bara ta det lugnt.

Hade matteprov idag och det gick sådär.. inte favorit ämnet så vad kan man göra mer än att göra sitt bästa? Nästa vecka, på fredagen, är det i alla fall lov och då kan jag få pusta ut ett tag, hoppas jag. Skriver nog väldigt slarvigt just nu men jag orkar verkligen inte skriva bättre eftersom att jag har skrivit korrekt hela tiden på min novell.

Imorgon ska jag till stallet och rida. Det ska bli otroligt skönt att få göra något jag tycker är kul!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0