Söndag

Dagen började med en springtur runt sportfältet på ungefär 3 km. Det blev inte så långt men jag ville mest kolla om jag hade kvar samma kondition som i slutet av sommaren och det hade jag! Det var kallt ute och när jag var hemma igen stod mätaren på 0.3oC (!!!), men jag hoppade in i duschen och då blev det bättre.  

Efter den välförtjänta varma duschen tog jag det lugnt i några timmar innan jag åkte till stallet. Blev ingen ridning idag utan mockade bara, packade hö och gjorde i ordning Cassies betfor.



Nu väntar jag på att Mina ska sms:a mig
och säga att hon närmar sig Borlänge (Hon har varit i Norge under lovet). Vi ska nämligen träffas och förhoppningsvis hitta på något skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0