Sommarjobb 2010!

Hejsan!

Jag tänkte bara berätta att jag har fått ett sommarjobb på Gläntan. Det är inte världens bästa jobb men jag får bra pengar (SOM BEHÖVS!). Gläntan är ett äldreboende och jag ska jobba där i 3 veckor. Börjar precis veckan efter skolavslutningen vilket är lite drygt men jag valde det ju själv.. Dumma mig… Kommer att jobba vardagar från den 14 juni till den 2 juli, 6 timmar per dag. Det ska bli intressant att pröva på att jobba med äldre, kanske inte så roligt men ändå. Aja, det va lite kort om sommarjobbet jag har 2010, jag kommer förmodligen prata mer om jobbet under veckorna jag jobbar.


Kommentarer
Postat av: Neha

Att jobba med äldre är inte så dåligt arbete som man kan tro. Jag kan tycka det är rätt kul

2010-07-10 @ 14:11:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0