Blandat

Släkte ni lyset idag då?? Jag släkte alla lampor men inte datorn. Jag orkade inte sitta i mörkret och inte göra någonting så istället valde jag att skriva på min novell i Word.

Jag var i stallet idag också.. Ussh, det är jobbigt att säga men jag känner nästan ingen glädje längre av att vara där. Jag hoppas verkligen att det bara är en kort period jag har och att jag kommer återfå min glöd till Norr Amsbergs Ridklubb. Det jobbiga är situationen med att vi människor har förmågan att snacka för mycket. Jag har hållit mig till en sak under alla de här åren på NARK och det är att jag inte ska lyssna på allt skit som snackas där. Men på den senaste tiden har jag börjat lyssnat, klaga och få en negativ attityd jag med. I början var det skönt att prata ut och känna lite av den där känslan som ändå varit där inne någonstans inom mig, men nu känns det som att det gnatar på mig inifrån och ut. Det känns som att jag vet för mycket nu och när jag börjar få veta för mycket försöker jag att lösa situationen men det kommer jag aldrig kunna och då börjar jag må dåligt av det..

Jaja, nu ska jag snart gå och lägga mig. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0