Bakat, handlat och varit på möte

Det låter verkligen som jag har haft en tråkig dag men det har jag faktiskt inte haft! Eftersom vårt äppelträd har gått sönder blev vi tvungna att plocka av de äpplena från trädet redan nu fast det bara är augusti. De skulle ändå inte ha vuxit klart. Fick västa lusten att baka då så det blev två äppelpajer gjorda.

När det var klart åkte Anna och jag till kupolen och ica maxi. Vi köpte saker till Annas avskedsfest som är i morgon. Grillning och tjejsnack kommer det förmodligen att bli!

Sen blev det dags att åka på fodervärdsmöte i stallet. Vi pratade om vanliga fodervärdsgrejer. Om ändringar med stalltjänstdagar, om när vi vill ha fordervärdslektionerna och vi fick information om kommande händelser. Jag tycker det är mysigt med fordervärdsmötena. Eftersom vi är så nära vänner med varandra i stallet så blir ju oftast mötena också snackmöten då vi bara snackar om allt mellan himmel och jord. Mysigt, speciellt när någon (oftast jag ;) ) har med sig något att fika.

Efter det blev det Mellsta med Evelina. Resten vet ni.

Nu ska jag kolla på ”Sommar med Ernst”!!!!! Längtar varje vecka. Han är bara för go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0