Dag 15 av KÖTTNING!

Dagens träning
7 km jogging och sedan lite magövningar. Ganska sliten idag efter allt med körkortet så det fick bli ett lugnt träningspass idag.

Dagens mat
Frukost – Müsli med yoghurt
Lunch – Lax, ris och honung&lime sås
Kvällsmat – Müsli med yoghurt

Maten idag kunde ha varit så mycket bättre men på grund av stress, mycket att göra och noll inspiration blev det såhär. Både frukosten och kvällsmaten blev väldigt stora portioner eftersom jag kände mig väldigt hungrig. Lunchen var i perfekt storlek men jag hann inte riktigt njuta av den eftersom jag var tvungen att stressa iväg till trafikskolan.

Det är viktigt för mig att berätta att just nu är denna blogg inte direkt en blogg med mycket uppdateringar och snack om vad jag gör på dagarna förutom träningen och maten. Utan nu skriver jag bara om vad jag tränar och äter. Bara för att jag själv ska se och komma till insikt med hur jag tränar och äter. Att kunna reflektera och förändra eftersom jag tänker till och verkligen funderar på vad jag gjort och hur det påverkar mitt mående.

Just nu funderar jag starkt på att också lägga in vad jag ska äta kommande dag. Detta kan kanske hjälpa mig att förbättra mina matvanor ännu mer och göra att jag äter ännu mer balanserat och bra. Jo, jag provar idag så får vi se om det hjälper!

Mat i morgon
Frukost – Havregrynsgröt med lite lite sylt, mjölk
Lunch – Bacon, paprika och lite risoni (pasta), mjölk
Mellanmål – En frukt + glas vatten (dricker för tok lite vatten)
Kvällsmat – Grovt bröd med smör och ost på och ett glas mjölk

Hoppas det blir bättre såhär! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du äter för lite. Släng in en riktig middag.

2011-08-15 @ 23:25:02
Postat av: Sara

Sv; Jag ska gå haga, beteende :P

2011-08-16 @ 18:39:11
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0