Dag 5 av KÖTTNING!

Idag har varit en helt okej hälsodag! Träningen går hur bra som helst. Känner mig inte trött i kroppen utan det är tvärt om! Känner mig väldigt glad och energiladdad. Idag bestod träningen av 40 min på gymmet sen ett jympapass på friskis & svettis. Väldigt länge sedan jag var på ett jympapass och trodde inte jag skulle orka men det var mycket enklare än vad jag kommer ihåg att det var innan sommarlovet. Alltid trevligt när det känns så!

Maten idag har bestått av müsli med yoghurt, wok med ris och kyckling och tacosoppa med bananbröd.  Ska äta något igen lite senare också. Vet inte vad det blir men något litet kvällsmål måste jag få i mig så jag inte går och lägger mig hungrig.

PS! Har ett bra tips på en låt som är peppande att lyssna på samtidigt som man tränar. Lyssnar nog på den varje gång jag tränar.

Miley Cyrus – Liberty Walk



Kommentarer
Postat av: Karin

Tacosoppa?

2011-08-06 @ 10:29:24
Postat av: Emmy

Soppan består av köttfärs och potatisbitar. I våran familj kallar vi det tacosoppa. Vet inte varför vi gör det men det är grymt gott! :)

2011-08-06 @ 19:09:57
URL: http://emmyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0