Måndag 1 Augusti! Nya tankar!

Fint väder idag! Planerar att spendera dagen med Agnes. Vi ska bland annat cykla till stallet och titta till Lady och Cassie.

PS. Idag börjar en ny månad och passande nog är det också en måndag, alltså en ny vecka också! Jag planerar att kötta denna månad när det kommer till träning och hälsa. Passande nog har min Ipod blivit klar från lagningen idag också! Så nu blir träningen ännu roligare igen! Detta med köttningen gör jag givetvis inte själv utan jag gör det bland annat tillammans med Jenny. Jag kommer skriva om min träning och försöka få er andra att göra samma sak som jag! Ut och träna och känn hur mycket starkare och befriade ni känner er efter ett träningspass. Bästa känsla som finns! Kötta ni också! Är ni människor som letar efter det perfekta tillfället att börja ett nytt liv? Ni som brukar säga "Jag börjar nästa måndag" eller "Jag börjar nästa månad", ja nu har ni det lägget! Så kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0