Mycket

Igår var en riktigt händelserik dag. På morgonen hade vi idrott och vi åkte skridskor. Jag och tre andra personer fick hjälpa en tjej som fick otroligt ont i ryggen på isen och utan att säga för mycket om vilka som var inblandade kan jag kortfattat säga att en ambulans fick komma. Vi kom sedan för sent till andra lektionen, då vi skulle redovisa för hela klassen. Men som tur var hann vi redovisa ändå. Efter det hade vi religionsprov som jag är oerhört upprörd över! Vi visste redan innan att vi skulle ha ett prov, MEN läraren hade sagt att det bara skulle bli ett g-prov. Vi skulle bara kunna faktakunskaper. Men neeej då, vi fick diskutera på papper som bara den. Eftersom läraren var hemma av vård av sjukt barn hade vi provet på egen hand också vilket gjorde att vi inte kunde demonstrera heller.

När skolan slutade åkte jag till stallet och planerade att rida men banan var bokad.

Efter stallet gick jag till Mina och vi planerade bamsegympan som ska vara idag kl 11. Efter det åkte vi hem till mig. Vi tittade på tv och spelade kort och snackade om vad en massa saker.

Idag ska jag alltså på bamsegympa och sedan ska jag vara med Agnes. Hon ska följa med mig till stallet och sen ska vi nog hitta på något roligt.




Kommentarer
Postat av: guess who

Så du hade planerat redan innan du faktiskt frågade mig om att jag skulle med till stallet? XD

Hmm.



Och ja, hitta på något roligt gjorde vi ju! MAAAAATTE.....................

2011-02-06 @ 00:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0