I´m back!

Jag har skrivit minst fyra olika förslag till vad jag ska skriva i mitt första blogginlägg på länge. Efter många funderingar (så hjärnan blivit överhettad)kom jag fram till att jag inte behöver en speciell öppning på mitt bloggande. Jag kör helt enkelt!

På jullovet har det faktiskt inte varit en lugn stund. Jag har gjort saker hela tiden. Försökte ta det lugnt någon dag men jag blev helt tokig av det! Jullovet har i alla fall varit en stor känslomässig bergochdalbana. Jag har varit i stallet varje dag, vilket hade sina tråkiga stunder.. men också otroligt roliga. Kommer inte glömma bort dagen i stallet i onsdags på ett tag kan jag lova. Då övervann jag min rädsla för berget! Är väldigt stolt över mig själv för det.

Har även varit med mina fantastiska vänner på jullovet! Jag har varit med både Mina och Agnes flera gånger på lovet. Agnes har jag varit med nästan varje dag faktiskt! Sen har jag även träffat Linda och Hebbe. Har även haft det mysigt med familj och släkt. Julafton och juldagen var båda fantastiska dagar med många bra presenter och god mat.

Jag har också (fast jag egentligen inte behöver det) gjort skolarbete… Jag har skrivit på min historierapport om berlinmuren. Hade planerat att skriva lite mer i rapporten nu, men när jag såg att jag faktiskt hade kommit ganska långt tyckte jag att jag förtjänade en kväll bara för mig själv utan några måsten eller regler. Det var väl bra gjort av mig!

NU ska jag titta på en film och bara vara, för i morgon åker jag till Västerås med Mina och Marléne för att bli fotograferade i The studio! Ska bli intressant att se hur det är att vara ”modell för en dag”.

Har egentligen så mycket mer att skriva om vad som har hänt sen sist, alla roliga dagar tillsammans med Agnes, alla härliga dagar med Mina, alla underbara dagar med Cassie och alla magnifika dagar med familjen! Men då blir alldeles för långt inlägg. Får istället försöka skriva ner det jag gör från och med nu!  Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Guess who

WOHO CASSIE!

... och Lady!



AND ME! GO ME!

2011-01-09 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0