Vilken dag!

Idag har varit en händelserik dag! Istället för att skriva ett långt inlägg tänker jag istället punkta upp vad jag har gjort.

·         Handlat mat
·         Bakat två äppelpajer
·         Varit hos tandläkaren
·         Varit på körskolan och skaffat mina teoriböcker
·         Städat i stallet
·         Lagat mat till familjen
·         Pluggat teori till körkortet
·         Småstädat

Är väldigt nöjd över de saker jag har gjort idag. Önskar dock att jag hade kunnat hinna med och tränat lite men det kommer en dag i morgon också!

I morgon ska jag fortsätta städningen i stallet och sen ska jag till tågstationen och hämta ut mina tågbiljetter som jag kommer använda för att ta mig hem från Växjö. Jag ska nämligen åka dit och hälsa på mamma tillsammans med Anna men jag åker hem tidigare. Sen är det Dalecarlia Cup! Längtar faktiskt! Det är en sådan nostalgikänsla över Dalecarlia för mig och även fast jag inte spelar fortboll längre tycker jag att det är jättekul att bara gå omkring på sportfältet under den veckan och kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0