Hur det gick

Hur det gick med mina planer

·         Skriva in mig på körskola
·         Städa
·         Vara med Agnes
·         Träna
·         Fixa bilderna från ridskoleavslutningen

Hann inte med den sista punkten men det gör inget. Så stolt över mina prestationer idag. Dagen började med att skriva in sig på körskola. Gick kanon, får dock inte böckerna förrän om två veckor. Efter det spenderade jag 4 timmar med att städa mitt rum, tvätta och göra en tjänst åt pappa. Klockan fyra åkte jag till Agnes och vi åkte först till Kupolen och köpte glass, sen var vi ut med hennes hund. Resten av dagen cyklade jag och Agnes runt på våra cyklar. Vi var bland annat på tjärnaskolan och runt älven. Vi skildes åt klockan tio. Efter det har jag gjort lite styrketräning på rummet och kollat på tv-serien OC.

I morgon ska jag vara med Mina och på kvällen övningskör jag till Stockholm för att hämta upp Anna som har varit i England och Stockholm i en och en halv vecka. Planerar också att jogga runt lite i mellsta.


Kommentarer
Postat av: Helena

h

2011-06-22 @ 08:50:45
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0