Joggingtur

Tog en joggingtur runt älven idag. Det var riktigt befriande. Att lyssna på musik och springa med vinden i håret och känna att inget kan stoppa en är så skönt. Blev nog runt 7 km eftersom jag på hemvägen fortfarande hade en stor mängd energi kvar i kroppen och bestämde mig för att ta en omväg hem genom Forssa och runt Bergslagsbyn.


Under mitt träningspass passerade jag domnarvets skola och där tyckte jag mig se att det var någon slags tävling på gång. Eleverna sprang och vuxna klappade i händerna och skrek ”kämpa, kämpa!” Är det någon som vet vad det handlade om? Domnarvets skola är ju en grundskola så de har inte slutat ännu utan deras sommarlov börjar på onsdag så jag tror att det var någon form av avslutningslek. Såg kul ut i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0