Pocketfull Of Sunshine - Easy A

Jag älskar verkligen Easy A filmen! När jag har tråkigt och har absolut inget att göra brukar jag jämt bli inspirerad och full av energi när jag ser Easy A. Den är så rolig!!! Stor del får man ta med en nypa salt men vissa delar och väldigt sanna och några av händelserna i filmen existerar faktiskt i skolan. En låt som har fastnat i huvudet efter den filmen är låten Pocketfull of Sunshine. Ni som har sätt den förstår vad jag menar. Ni andra får kolla in klippet här nere som jag hittade på youtube.

  


Favoritcitatet ur filmen

“I hope you don’t mind but we had a few pre party cocktails, like before the cocktail party, with cocktails. Listen, here’s the thing Melody Bostic. Brandon was just in the middle of telling me this really funny thing, which is really funny. And I was wondering if there is like a room where we can go, where he can finish telling me that thing that’s funny? If you know what I mean.”

Jävligt roligt!! Ni som inte har sätt den måste göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0