Sommarlov!!

Nu är äntligen sommaren här och andra året på gymnasiet är avklarat! Nu kan jag hinna med allt som jag vill göra. Min lista på saker att göra denna sommar har några svåra men också trevliga punkter men jag tänker inte låta sommaren flygga förbi på grund av bara måsten. Majoriteten av mina planer för sommaren är menat att vara roliga grejer.

Min lista i dagsläget

  • Midsommar i Växjö
  • Skriva in mig på körskola
  • Utveckla min ridning på Cassie
  • Plugga till körkortet
  • Stugan i Äppelbo
  • Malmö
  • Planera mitt projektarbete som startar i höst
  • Shoppa
  • Slappa!!


Sen kommer nog fler saker läggas till men just nu är detta mina saker att göra i sommar.

Eftersom sommaren har börjat hinner jag nu med bloggen också! Har varit väldigt sugen på att börja blogga igen men har tyckt att det gått för lång tid mellan inläggen så det har inte känts som en bra idé men nu skiter jag i det och skriver för att jag känner för det!

Igår var alltså studenten! Hur kul som helst!! Min syster tog studenten och släkten var här. Vi firade henne på dagen och på kvällen drog jag till stan och umgicks med vänner. Trevligt va det. Bilder på studenten kommer sen eftersom bilderna ligger i en annan dator. En bild har jag ändå lyckats hitta på facebook tagen av Johanna Söderberg som tog studenten och var ganska påverkad igår. Det var väldigt underhållande att se henne i det stadiet.



Jobbar också på en ny design till bloggen som troligtvis kommer upp denna månad men inte helt säkert. Den som väntar får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0