Tisdag och Onsdag

Kom hem klockan halv två i natt för att jag övningskörde till Stockholm och tillbaka för att hämta upp syrran och hennes kompis. De har varit i England den senaste veckan och spenderade sedan några dagar i Stockholm. Det har väldigt roligt att övningsköra så länge. Det var inte jobbigt alls. Det var lite kaotiskt när vi kom in i Stockholm men jag tyckte jag skötte mig väldigt bra ändå.

Fick en massa trevliga presenter från syrran också.



Den saken jag tyckte om mest var en mugg med Stitch på. Så söt!




Idag ska jag ha min sista stalltjänst innan sommarbetet. Känns inte dåligt alls. Det ska istället bli skönt.  Åker nog om ungefär två timmar och innan det ska jag slappa framför några avsnitt av OC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0