Wednesday morning.

Mitt alarm gick inte på i morse så när jag vaknade vid 10 hade det precis börjat regna. Så min joggingtur får vänta tills i morgon istället. Då ska det bli fint väder!

Har precis ätit klart min frukost som bestod av yoghurt (naturell) russin och lite müsli samt mjölk. Under tiden jag åt slog jag på tv:n och kollade på början av ”The Green Mile”. Kände igen titeln och kom på att jag hade läst ett stycke av berättelsen i skolan på engelskan. Ganska intressant film. Skulle själv inte vilja vara en av fångarna. Ussh, tänk att bli elektrificerad till döds. Nej inget för mig.

Om ungefär 4 timmar ska jag sätta mig på cykeln och trampa mig iväg till stallet. Hoppas det inte regnar då. Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0