Tandborsten.

När vi målade i stugan blev jag placerad vid den härliga träsoffan. Mitt uppdrag var att få den dalablå och vit. Det gick väldigt bra att måla det blåa men när jag skulle måla små partier i vitt fick jag problem. Vi hade inte tillräckligt små penslar så när jag använde en stor pensel så blev den vita färger inte alls på den platsen jag ville ha den. Så jag kom på den briljanta idén att jag kunde använda en gammal tandborste. Den gick betydligt bättre och allt var bra igen. När jag blev klar med soffan så la jag tandborsten i en skål med lacknafta i. Då fick Elin syn på tandborsten och undrade varför hennes tandborste låg i skålen med lacknafta. Obsi dopsi…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0