Mästarnas Mästare är Pernilla!

Vinnare i SVT:s ”Mästarnas mästare” är inte på papperet Pernilla Wiberg men för mig är det hon som är guldmedaljören. Jag tycker om tv-serien men en sak som jag tycker är dåligt är att en enda tävling kan avgöra för mycket. Det ska vara helheten som skapar en vinnare. Pernilla vann 8 av 17 stycken deltävlingar och kom tvåa i 5 stycken. Så av 17 tävlingar kom hon etta eller två i 13 av dem. Hon blev också immun 4 av 5 gånger. Det är en riktig vinnare. Hon visade i alla moment att hon var en riktig mästare. Att hon blev eliminerad på en tävling på grund av otur känns riktigt svinigt! Så även om hon fick bronset så är hon värd mer än guldet!

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, jag hejjsade med på henne =D haha

2012-06-08 @ 16:51:16
URL: http://olliies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0