Dag 8 av KÖTTNING!

Dagens träning
Idag var en tuff dag för mig men jag tog mig igenom en liten joggingrunda ändå. Tror den blev 4 km lång. Inte så långt det vill säga men det duger!

Dagens mat
Frukost – Müsli med yoghurt
Mellanmål – Smoothie
Lunch – Bacongryta med risoni (pasta som ser ut som ris)
Mellanmål – Banan
Middag – Lasagne
Kvällssnacks – 5 bitar choklad

Lunchen idag blev riktigt god! Min kompis Mina lagade mat åt oss båda och det blev riktigt gott. Enkelt att göra och riktigt gott! Bad om receptet så jag kan laga det själv någon gång. Kvällssnackset är jag inte så glad över eftersom jag inte tränade så mycket men lite choklad kan inte skada. Det kan till och med vara bra för kroppen med en sockerkick!

Kämpar vidare! Planerar att göra en detox om en månad ungefär. Måste testa någongång och prova om man faktiskt känner sig "renare" i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0