Bilder från Växjö&Öland


Påväg från Växjö till Öland!




Hittade en snygg hatt på en marknad som bara var tvungen att bli min!


Vi köpte glass. Vi testade daim, marabo och äppelpaj smakerna men min med daim smakade nästan ingenting!


Anna fotade fjärilar medan jag åt glass








Söndagen spänderade jag på ett tåg hem. Anna åkte vidare till Elins stuga någonstanns i Blekinge med familjens bil.



När jag kom hem till Borlänge efter 7 timmars resa blev det att hoppa i säng direkt. Dagen efter åkte jag tillsammans med Agnes till Saxehammar och var där från måndag till torsdag. Har tyvärr inga bilder därifrån. Kan kortfattat säga att denna vecka har varit rolig, händelserik men samtidigt lugn. Men nu är det skönt att vara hemma och sova i sin egen säng. Saknar dock världens godaste müsli som Barbro från Saxehammar gjorde på egen hand! Fick receptet och planerar redan nu att göra hennes müsli nästa vecka. Hoppas det blir lika gott som hon gjorde det. Verkligen supergött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0