Lördag!

Just nu sitter jag och tittar på LA Ink samtidigt som jag dricker te och äter ost. LA Ink är en otroligt bra serie! Älskar tatueringar och jag hoppas att jag någon gång i mitt liv får tillräckligt mycket mod till att skaffa mig en egen tatuering. Men just nu får det räcka med att måla naglarna i olika färger.



Idag var jag ut på en joggingtur också! Det var meningen att det bara skulle bli en kort vända runt sportfältet för att se hur området såg ut efter DC men jag fortsatte längre och längre och tillslut befann jag mig vid stan. När jag kom hem gick jag direkt in på internet och till en sida där man kan mäta sträckor man har sprungit. Visar sig att jag sprang 6,5 km. Så mycket för min korta runda! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0