Fredag

Idag har det hänt en del. Har bakat muffins till övernattningen och sen var jag i stallet väldigt länge. Gjorde bland annat rent Cassies bakdel (SOM BEHÖVDES!!!) och bara pysslade om henne. Självklart snackade vi i stallet en hel del om planerna inför övernattningen också vilket fick tiden att rinna iväg. Efter att min snälla pappa skjutsat hem mig har jag packat, tittat på ”På spåret” och ätit god mat lagat av mamma. Riktigt gott! Det blev fläskytterfilé med potatis och rödvinsås. Mums.

Nu ska jag titta på "Tangled" för andra gången. Tyckte den var väldigt rolig och givetvis kom minnen om när man var lite och tittade på äldre disneyfilmer som också innefattade prinsessor. 

Har ni inte sett "Trangled" så gör det! Den passar alla åldrar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0