Mitt rum.

Mitt rum här i Blackford ska tydligen vara det kallasta i hela huset. Det är fortfarande sensommar men jag fryser inne på mitt rum. Undrar hur kallt det kommer kännas på vinter?! Vet att när jag hälsade på min syster förra året i mars så var det otroligt kallt inomhus. Men hennes familj hade inte så tjocka väggar, det har i alla fall detta hus. Men jag förbereder mig för en kall vinter så blir det kanske inte en lika stor chock när den riktiga kylan kommer!

 

 

Mitt rum är i helt okej storlek. Det är dock lite småjobbigt med att internetanslutningen är så dålig och att jag inte kan sitta vid ett skrivbord med datorn utan jag sitter på golvet precis utanför toaletten. Ingen mottagning med mobilen har jag heller. Försökte skicka iväg ett sms till pappa i morse men utan framgång.

 

 

Min säng är dock bra! Men täcket har en lite annorlunda form ^^ Vet dock inte hur jag ska förklara det. Den är typ lika lång åt alla håll.

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa Söderlind

SV:Jag älskar dig Emmy. Du är bäst. <3

2012-08-26 @ 09:55:52
URL: http://moasoderlind.blogg.se
Postat av: Anna

Snyggt hus verkar det då vara! :D

2012-08-26 @ 11:17:38
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Eleonor Häglund

Tro mig, du kommer att frysa ihjäl i vinter! ;) been there done that!

2012-09-04 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0