Brown Paper Pizzas!

Idag var jag och Sassia på en ganska nyöppnad pizzeria som heter just Brown Paper Pizzas. Pizzerian finns i Wedmore och de serverar riktig italiensk pizza och pasta! Inge kebabpizza med pomfritt här inte! Det var jättegott och jättedyrt men det spelar ingen roll. Jag ska dit flera gånger. Jag har varit där en gång tidigare med familjen. Det var för att fira min födelsedag. Den gången tog jag en pastarätt. De "riktiga" kockarna säger ju att riktig pasta ska vara al dente. Det var den pastan jag fick men det var inte till min smak alls. Det gick ju ned men nej, riktig pasta ska vara mjuk!

Men i alla fall.. Efter pizzan blev det filmkväll hos Sassia. Vi såg "P.S I Love You". Konstigt att jag inte har sett den fören nu ikväll! Den var ju riktigt bra.

I morgon ska jag och Sassia åka iväg till Cribbs och kolla runt. Vi får se om vi hittar något bra. Kanske några julklappar? Det börjar ju bli dags att tänka i de banorna nu. Hihi, snart är det faktiskt jul! Tiden går så snabbt. Ussh, måste snart ta tag i att  börja kolla på vad jag vill plugga för något nästa år.. Det är ju snart dags att bestämma sig på riktigt. Oj titta på det här. Jag började med att berätta vad jag gjort idag och nu pratar jag om ett av de största besluten i mitt liv! Hur gick det till!? Anyway, jag har haft en bra dag! Hoppas ni också hade det där hemma i kalla Sverige! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0