I rymden finns inga känslor

Jag fattar inte varför jag inte har sett den här filmen tidigare! Den är ju sjukt bra!
 
När jag analyserade varför jag inte sett den ännu (för jag har ju haft den i säkert 1 år) så kom jag fram till att jag har blivit hjärntvättad av min syster! Jag gillar till exempel Arnfilmerna och har försökt få min syster lika excited i dem men det har inte fungerat. Hon har alltid sagt att hon inte gillar svenska filmer. (Snacka om diskriminering för svenska filmer!!) Min gissning är att eftersom jag försökt få henne att gilla Arnfilmerna och hon gång på gång sagt att hon inte gillar svenska filmer så har jag tillslut, inte bara accepterat det, nej utan även prentat in samma sak i mitt huvud utan att ens tänka på det.
 
Men nu har jag använt vindrutetorkarna genom att ha sett denna film så min hjärna fungerar normalt igen! Inga fördomar här inte! (om svenska filmer i alla fall ;) )
 
Så för er som inte sett den ännu, gör det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sett den två gånger, not that impressed ;)

Svar: men du såg den inte bara en gång utan två gånger!! ;)
Emmy Holm

2012-11-24 @ 11:13:28
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hej där :)


Vad önskar du dig i julklapp?:)

kraam

2012-11-26 @ 14:58:38
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0