The Beach

Igår var Wedmores skolor stängda för en studiedag så Elsa och Rufus var lediga. Så jag hade dem hela dagen. Det var jättefint väder så på morgonen åkte vi till stranden Brean Down. Sassia och hennes au pairfamiljs hund Bailey följde också med. Vi skrev i sanden, letade snäckor och lekte med hundarna och hade det skoj!

 
 
 
 
 
 

Efter stranden körde jag Rufus till ett kalas på The Trotter In. Rufus tyckte det var ganska coolt att han skulle vara på en pub helt själv. Elsa ville hela tiden dra ned på hans entusiasm genom att säga "Ja men det är ju föräldrarna som äger puben så det är ju inte som att ni kommer vara på en riktig pub." Under tiden som Rufus var på kalas så red jag och Elsa ut på Sparkie och Raggie. De hade mycket energi! Tyvärr blev det ingen galopp för att marken är så blöt nu. Under dagen hann vi även med att baka kakor med marabouchoklad!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv jo han är ju det.. Riktigt jobbigt faktisk känns inte som att jag ridit honom mycket över huvud taget sen jag blev medryttare :/

2012-11-07 @ 17:16:13
URL: http://cclarstroom.blogg.se
Postat av: Retard Riders- Martina

Har skrivit ett inlägg om förtroende och band till sin häst, du får jättegärna läsa, diskutera och kommentera kring detta på vår blogg! :)

2012-11-09 @ 09:45:16
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0