Cabot Circus

Igår var jag i Bristol i 12 timmar! Riktigt härligt att bara kunna åka iväg och gå runt i en stad och bara titta, fundera och naturligtvis shoppa lite lite gran ;)
 
 
God mat åt jag också! Först en god vegetarisk pita från "Eat a Pitta" och på kvällen innan jag åkte hem åt jag på Nando's. Det var väldigt läskigt att äta på en "resturang" själv för fösta gången men efter så kändes det befriande.
 
För att inte behöva slösa pengar på onödiga parkeringskostnader så parkerar jag kanske en 20 min promenadavstånd bort. För att ta sig till "city center" så måste man gå över en liten gångbro. Det är inte alls vakert att se vattnet nedanför. Bara brunt och geggigt. Bristol är då inte känt för sitt fina och rena vatten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0