Crooks Peak

Idag var jag upp till Crooks Peak tillsammans med Sassia. Det ligger en liten bit utanför Cheddar. Riktigt fin utsikt! På berget går får, kor och hästar lösa. Vi ville se hästarna men självklart såg vi bara kor och får... Men som tur är har utsikten inte fyra ben i alla fall! Crooks Peak är en del av The Mendips som jag berättade om tidigare. Det är helt sjukt fint. Tyvärr är jag inte en lika bra fotograf som min syster så ni får nöja er med dessa bilder. Men jag tycker ändå att jag gjorde rätt bra ifrån mig faktiskt! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig syrran ;) Det verkar vara ett vackert ställe.

2012-09-09 @ 23:56:24
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Nanny

Sådär ser det ut hemma hos mig :) haha

2012-09-16 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0