Gissa vilken plats?


Någon som redan vet vart jag har varit?


Nu måste några veta ;)


Den berömda galoppbacken


Den berömda hoppstocken











Nu undrar nog ni varför jag har strosat runt i Norr Amsbergskogarna? Det var nämligen min tur att kolla hästarna igår och då tog jag mig tiden till att ta en promenad i skogarna också. Det var lite kul att se skogen från ett annat ställe än hästryggen. Gick först runt berget, sedan in i skogen och till ”sandtaget” bredvid motorstadion, sen till sandtaget där vi brukar låta hästarna få skitta upp för, sen gick jag till hoppterrängbanan och fick en idé att försöka fixa till hindrena lite. Vi bygger aldrig om dem eller förbättrar dem när vi rider ut och nu hade jag ju ingen häst med mig så då passade jag på. Ganska nöjd faktiskt! Hoppas flera ryttare uppskattar det jag gjort.

Men efter den långa promenaden och allt fixande med hindrena, hade jag ingen ork att gå tillbaka så jag ringde pappa som så snällt kom och hämtade mig på motorstadiovägen mellan skogen och berget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0