Dressyrträning

Igår red jag Cassie på banan. Hon gick fint i det stora hela men när hon blev för trött började hon skjuta ut vänstra bogen och vägrade gå på böjt spår i höger varv. Blev ett då ett tufft pass med att försöka styra upp det. Efter mycket om och men, plus hjälp från min fantastiska ridlärare Charlotte så blev det bra. Då gick hon kanon snyggt. Om jag skulle sätta ett betyg på hur det gick av 5 möjliga poäng skulle jag ge 4 poäng. Hon gick som sagt snyggt i slutet men vägen dit var lång och hon och jag kom inte hundraprocentligt överrens från start.  








Fotograf - Agnes Österberg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroliga bilder måste jag bara påpeka! Vem kan denna mästerliga fotograf tänkas vara?

2011-06-13 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0