Stalltjänst + Bal

Nu har jag ändrat min bloggdesign! Har lagt ned mycket tid för att få det att bli såhär och slutresultatet är helt okej.

Idag ska jag ha stalltjänst istället för Malin. Hon ska gå på bal och då kan jag förstå att hon inte vill ha stalltjänst innan. Kommer ihåg när jag själv skulle på bal. Det var otroligt roligt och jag blev väldigt nöjd över hur mitt hår såg ut. Jag har hittat några bilder från den dagen. Fast det är två år sedan så känns det som att det var igår det hände.





Jätte nöjd över håret som sagt. Kommer troligtvis att dela med mig av en längre berättelse om vad jag tycker om balen nu och hur jag har utvecklats och förändrats sen dess. Blev nämligen chockad när jag såg bilderna från min bal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0